.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال بحرینی ها از خطبه های رهبر انقلاب

جمعی از فعالان سیاسی و انقلابی بحرین روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم ، از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید سعیدفطر استقبال و قدردانی کردند و حمایت ایشان از مردم مظلوم بحرین در برابر سکوت مجامع بین المللی نسبت به جنایات رژیم آل خلیفه را ستودند.

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در خطبه دوم نماز عيد سعيد فطر که در دانشگاه تهران اقامه شد،اظهارداشتند : البته ما از وضع بحرين بسيار نگرانيم، به مردم بحرين جفا مي شود، ظلم مي شود؛ وعده‌هائى داده مي شود، اما به آن وعده‌ها عمل نمي شود. ملت بحرين، ملت مظلومى است. البته هر حركتى، هر اقدامى وقتى براى خداست، وقتى عزم و اراده پشت آن هست، اين حركت به طور قطع به پيروزى خواهد رسيد؛ اين در همه جا صادق است، در آنجا هم صادق است ".

دبيرکل مجمع ملي دموکراتيک بحرين ، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را " به موقع و بجا" توصیف کرد و از آزادیخواهان جهان خواست تا صدای مظلومیت مردم بحرین را به گوش جهانیان برسانند.

" فاضل عباس" در گفت وگو با شبکه العالم تصریح کرد: سخنان آيت الله خامنه اي به موقع و بجا بيان شد، زيرا مردم بحرين در اين برهه متحمل شديدترين ظلم و جنایات رژیم منامه است و جامعه جهاني نيز سکوت اختيار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه جهاني و آمريکا به عللي از جمله نفت و پايگاه هاي نظامي خود در منطقه چشمشان را به روي وقايع کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس خصوصا بحرين بسته اند .

دبيرکل مجمع ملي دموکراتيک بحرين گفت : تظاهرات اعتراض آميز روز گذشته در همه شهرها و روستاهاي بحرين برگزار شد و تظاهرکنندگان شعار بازگشت به ميدان شهدا را سر دادند.

عباس، وزارت کشور بحرین را به خارج کردن نيروهاي خود از ميدان شهدا فراخواند و افزود : نيروهاي وزارت کشور براي قتل عام معترضان در خيابان ها و خانه ها از گازهاي سمي ، گازهاي اشک آور و گلوله هاي صوتي استفاده مي کنند.

دبير کل مجمع ملي دموکراتيک بحرين ، ادعاي رژيم حاکم مبني بر دفاع نيروهاي امنيتي از خود در برابر تظاهرکنندگان را رد کرد و گفت : کشته شدن يک نوجوان 14 ساله به ضرب گلوله نيروهاي امنيتي ادعاي رژيم آل خلیفه را رد مي کند .

وی تصریح کرد: نيروهاي امنيتي بحرین هر کسي را که جلوي آنها ظاهر شود، هدف قرار مي دهند و فرقی ميان کودک، جوان و پيرفرق قائل نمی شوند.

دفاع محکم از مردم مظلوم بحرین

"حسن عبدالنبی" فعال سیاسی بحرینی نیز در گفت وگو با العالم اظهارداشت: حضرت آیت الله خامنه ای بخوبی از مردم مظلوم بحرین که با رنج و سختی مواجه هستند، دفاع کردند.

وی تحلیل موشکافانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از تحولات بحرین را بسیار دقیق دانست و بدرستی

به اقدامات رژيم حاکم بحرین براي از بين بردن انقلاب و شانه خالي کردن از وعده های خود برای تحقق مطالبات مشروع مردم بحرین اشاره کردند.

عبدالنبي در بخش دیگری از گفت وگو با شبکه العالم خاطرنشان کرد: ملت هاي اسلامي با شادي به استقبال عيد سعيد فطر رفتند، اما مردم بحرين با خون شهداي خود از اين عيد سعيد استقبال کردند.

این فعال بحريني از رسانه هاي جهان به علت برخورد دوگانه با انقلاب بحرین انتقاد کرد و گفت : رسانه هاي جهان براي وارونه کردن واقعيت ها و دردهای هفت ماهه مردم بحرين به طور عجيبي سياست برخورد دوگانه را درپيش گرفته اند.

عبدالنبي سخنراني دو روز پيش پادشاه بحرين را عجيب دانست و تصریح کرد: سخنراني پادشاه بحرين بيانگر دو نکته بود يکي اينکه يا پادشاه کنترلي بر دولت خود ندارد يا اينکه با فريب و نيرنگ مي خواهد از محقق کردن مطالبات مردمي شانه خالي کند ؛ اما در هر دو صورت هيچ توجيهي براي ماندن وي در مسند قدرت وجود ندارد.

وی تصریح کرد : مردم بحرین سخنان پادشاه را غيرواقعي مي دانند و دليل آن هم اين است که تداوم " اخراج کارمندان ، حمله به منازل مردم ، محروميت از امکانات ، سياست گرسنه نگه داشتن مردم ،اعطاي غيرقانوني مليت بحريني به اتباع خارجي و ديگر اقدامات غيرقانوني" رژيم حاکم همچنان ادامه دارد.

این فعال بحرینی گفت : زندانيان زندان "حوض الجاف" که اعتصاب غذا کرده بودند ، امروز به بيمارستان منتقل شدند و حال برخي از آنان وخيم گزارش شده است .

هشدار به دسیسه های آمریکا علیه انقلاب های منطقه

"علي مشيمع" یکی دیگر از فعالان بحرینی هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران به ملت هاي منطقه درباره فعاليت ضد انقلابي آمريکا در منطقه را ستود و گفت : بحرين هم اکنون گرفتار اشغالگري عربستان است و اين مهمترين مساله بحرين است .

وی در مصاحبه با شبکه خبري العالم افزود : آيت الله خامنه اي به ملت هاي منطقه درباره توطئه آمريکا عليه انقلاب هاي کشورهاي شاهد بيداري اسلامي هشدار دادند؛ توطئه اي که از سوي عربستان حمايت مالي مي شود.

مشيمع، آمريکا و عربستان را به دسیسه چینی براي از بين بردن انقلاب هاي منطقه متهم کرد و اظهارداشت: ضدانقلاب ها تلاش مي کنند انقلاب هاي مردمي کشورهاي تونس ، مصر ، بحرين ، ليبي ، يمن و غيره را از بين ببرند و با سوء استفاده از فداکاري هاي مردم بار ديگر اين کشورها را وابسته به آمريکا کنند تا سرنوشت آنها را بدست گیرند و ثروت هايشان را چپاول کنند.

این فعال سياسي بحريني گفت : آيت الله خامنه اي در بیاناتشان به مظلوميت مردم بحرين پرداختند، مردمي که بيش از ديگر ملت هاي منطقه با وجود انقلاب و فعاليت مسالمت آميزدر معرض سرکوب هستند .

مشيمع، رژيم آل خليفه را معتقد به هيچ دين و مذهبي ندانست وافزود : رژيم حاکم نسخه هاي قرآن کريم را مي سوزاند و مساجد را تخريب مي کند و دغدغه اش فقط حفظ تاج و تخت خود است.

وی ادامه داد : آل خلیفه تلاش مي کند رهبران مذهبي را بدنام کند، سپس آنها را از بين ببرد و ترکيب جمعيتي را به نفع خود تغيير دهد .

مشيمع پيروزي را نصيب مردم بحرين دانست و گفت : مردم حرف خود را زده اند و تن به فشارهاي رژيم بحرین نخواهند داد و سرانجام به ميدان شهدا بازخواهند گشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.